Bent u Mantelzorger? Geef VIT dan toestemming voor gegevensoverdracht aan ons.

Vanaf 1 oktober stopt VIT-hulp bij mantelzorg met haar dienstverlening. De gemeente Winterswijk voert vanaf die datum de mantelzorgondersteuning zelf uit. Mantelzorgers hebben hierover in augustus een brief ontvangen. Om de overdracht goed te regelen wil VIT uw contactgegevens doorgeven aan ons. Vanwege privacyregels mag dat alleen met uw toestemming.

Nog geen toestemming gegeven?

Wilt u dat dan alsnog vóór maandag 27 september aanstaande doen? Dat kan door het contactformulier op de website www.vithulpbijmantelzorg.nl in te vullen. Nadat u de gevraagde gegevens hebt ingevuld vult u bij ‘bericht’ in: “Ik geef toestemming voor de overdracht van bovenstaande gegevens”. Of u mailt deze tekst naar info@vithulpbijmantelzorg.nl met vermelding van uw naam en adres. Als u niet tijdig reageert dan verwijdert VIT uw gegevens op 1 oktober 2021. Uw gegevens worden dan niet doorgegeven aan ons en wij kunnen dan ook geen mantelzorgwaardering aan u uitreiken.

Heeft u nog vragen?

Neem dan contact op met mantelzorgconsulent Hilde Hondorp van VIT. Dat kan via het algemene nummer van VIT (0544) 82 00 00.

Mantelzorg